About Me

My photo
name gua tengku norhafizi ! bole pgl gua piji ! umo gua dh 16. . .gua lahir kat kedah . .gua dh d'taken oleh ALIA. .syggg die lha !!!

Friday 1 April 2011

membe JAMBU gua !!

ni arh ejat ! membe JAMBU gua. . aq lepak ngn die er. . aq follow die. .die follow aq. .mane2 pg mzty same. . tp an die x abeh2 kne bhan ngn aq er. . padan muke kau rompong ! hahahhahahahhhaha ! sian membe aq nyh. . .ejat nyh mulot cam bontot ayam ! x taw diammm !!! haissh ! memekak er . . hahahahahahah ! lepak ngn bdak nyh , otak aq bleyh jady gile taw ark . . tp kkadang baek lha jgak bdak nyh. . baek lha sngt an ! hahahahhahah . . k arh ! ta taw nk post pew lg . . wa tabik lu ejat rompong !! hahahahahhahaha. . .gerak lu ! salam . .  

No comments:

Post a Comment

Followers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers